Saturday, March 11, 2023

Bergaya Dengan Duit Raya Awal Dari Shaklee



Beberapa hari sebelum sambutan Hari Raya tahun lepas, saya telah menerima berita gembira, bahawa saya akan menerima duit raya awal dari Shaklee. Sebagai seorang ibu yang berkerja dengan gaji yang cukup-cukup makan, saya sangat terharu dan gembira kerana wang tambahan itu merupakan satu kejutan dan saya sangat-sangat perlukan untuk bujet keluarga kami.



Pada mulanya, saya tidak pasti apa yang perlu saya lakukan dengan duit raya awal dari Shaklee itu. Sebab kami merancang untuk menyambut Raya yang sederhana. Tetapi saya mahu lakukan sesuatu yang istimewa buat keluarga saya. Setelah membuat beberapa perbincangan dan kata sepakat dengan suami, saya memutuskan untuk menggunakan bonus itu untuk mengubah suasana yang indah dan perayaan di rumah kami.



Saya bermula dengan membeli langsir dan sarung kusyen baharu untuk bahagian ruang tamu. Saya memilih warna dan corak terang yang akan menambahkan lagi kecerian pada ruang tamu. Seterusnya saya membeli beberapa hiasan seperti gubahan bunga agar mewujudkan suasana yang tenang dan meriah dengan warna bunga. Perubahan yang berlaku serta-merta mengubah suasana ruang tamu menjadi selesa dan menarik yang semua kami suka untuk menghabiskan masa sekeluarga.


Selain dari perhiasan rumah, saya juga memutuskan untuk menggunakan sebahagian daripada duit raya dari Shaklee untuk menyediakan jamuan Hari Raya khas untuk keluarga dan juga tetamu-tetamu kami. Saya menghabiskan masa berjam-jam di dapur bagi menyediakan juadah istimewa buat tetamu-tetamu yang bertandang ke rumah.



Pada Hari Raya itu, rumah kami dipenuhi dengan kegembiraan dan ketawa sambil menyambut tetamu dan keluarga yang datang berkunjung dalam suasana ruang tamu yang telah dihias dan juadah yang lazat.




Mengimbas kembali, saya menyedari bahawa duit raya awal dari Shaklee bukan sahaja dapat membantu saya dari segi kewangan tetapi juga dapat mewujudkan suasana yang indah dan meriah untuk keluarga saya mengalami pengalaman yang gembira bersama keluarga dan tetamu-tetamu. Pengalaman seperti ini menjadikan peristiwa  yang tidak dapat dilupakan oleh kami sekeluarga.


Kadang-kadang saya berasa terhad dalam keupayaan saya untuk menyumbang kewangan untuk kami sekeluarga,tapi dengan duit raya awal dari Shaklee ini membolehkan saya menguruskan persiapan Raya kami dan mencipta perayaan yang keluarga saya akan hargai selama-lamanya.


Kesimpulannya, menerima duit raya awal dari Shaklee adalah pengalaman yang indah buat saya dan keluarga. Dengan wang tambahan yang saya perolehi membolehkan kami meraikan Raya dengan cara yang bermakna dan tidak dapat dilupakan dan ia memberikan saya rasa bangga dan kepuasan kerana dapat menyumbang kepada rumahtangga kami. Saya sentiasa berterima kasih pada Shaklee kerana memberikan saya peluang untuk merasai dan memanfaatkan sepenuhnya perayaan Hari Raya.







No comments:

Post a Comment

Pain Relief Sahklee Untuk Sakit Sendi

 APA ITU SAKIT SENDI? Adakah anda mengalami sakit sendi?  Sakit sendi adalah satu rasa dimana anda berasa tidak selesa, sakit atau keradanga...