Thursday, May 25, 2023

Cash Rebate - Dapat Makan Vitamin Percuma


APA YANG ANDA TAHU TENTANG CASH REBATE?

Cash Rebate merujuk kepada satu bentuk insentif yang ditawarkan oleh sesebuah perniagaan untuk menggalakkan pelanggan membuat pembelian. Ia melibatkan memulangkan sebahagian daripada harga belian kepada pelanggan secara tunai.


Sebelum ini saya pernah berniaga secara online menjual buku,baju,casing handphone,handbag dan bermacam-macam jenis jualan pernah saya lalui. Anggaran keuntungan runcit untuk jualan 1 barang RM2-RM5 terpulang pada harga barang yang saya jual.


Apa yang membuatkan saya beralih dari satu bisnes ke bisnes yang lain adalah disebabkan tidak ada benefit yang saya dapat jika saya kekal sesuatu bisnes yang tidak dapat menjamin dan membantu saya keluar dalam masalah kewangan.


Tapi selepas saya mengenali SHAKLEE dan JOIN BISNES SHAKLEE, saya berasa sangat bertuah kerana akhirnya saya menemui bisnes yang dapat menjamin dan membantu saya dalam masalah kewangan yang sememangnya semua orang akan lalui fasa seperti saya.



PURATA CASH REBATE BULANAN


Cash rebate yang saya terima setiap bulan daripada Shaklee saya dapat menggunakan produk Shaklee secara PERCUMA. 


Percuma dengan tidak menggunakan sesen pun pocket money saya sendiri untuk membeli produk Shaklee. Dengan hanya menjual produk Shaklee dan mendaftar pelanggan saya sebagai ahli baru dalam kumpulan saya dan menjadikan pelanggan saya sebagai bisnes partner saya.


Setiap bisnes yang kita usahakan, kita mesti mahukan bisnes kita itu dapat diwarisi kepada keluarga kita agar bisnes itu dapat diteruskan jika suatu hari nanti kita sudah tidak berada di muka bumi lagi.


Dengan Shaklee, saya tidak perlu risau sebab Shaklee utamakan sifat kekeluargaan kerana bisnes kita dapat diwariskan pada suami,isteri,anak-anak,ibubapa dan adik-beradik. Best sangat!



SETIAP BULAN SHOPPING DEKAT SHAKLEE


Setiap bulan saya dapat makan vitamin Shaklee secara percuma hanya dengan cash rebate yang saya perolehi dari Shaklee. Saya dapat berikan vitamin Shaklee pada ibubapa saya tanpa mereka mengeluarkan duit mereka sendiri untuk membeli.


Buat keluarga saya pula untuk suami saya belikan produk Shaklee yang sesuai untuk penjagaan kesihatan kaum lelaki dan bagi anak-anak saya pula saya akan belikan vitamin kanak-kanak serta protein untuk mereka.


Semua vitamin saya daripada Shaklee saya dapat beli setiap bulan secara percuma hanya dengan cash rebat dari Shaklee!



SAYA TRUSTED AGENT SHAKLEE 
KOTA KINABALU SABAH

Jika anda ingin menikmati cash rebat dan dapat makan vitamin percuma dari Shaklee jom sertai saya sekarang dan jalankan bisnes anda dimana jua anda berada dan masa bekerja anda tentukan sendiri!


#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#Pengedarshakleekotakinabalu

No comments:

Post a Comment

Pain Relief Sahklee Untuk Sakit Sendi

 APA ITU SAKIT SENDI? Adakah anda mengalami sakit sendi?  Sakit sendi adalah satu rasa dimana anda berasa tidak selesa, sakit atau keradanga...