Thursday, July 27, 2023

Percutian Shaklee Tanpa Bujet


Pernahkah anda mengimpikan pergi bercuti ke tempat-tempat yang serba mewah, setiap tahun dapat pergi bercuti ke mana-mana negara tanpa anda memikirkan bujet percutian anda? Dapat merasai penginapan di hotel-hotel serba mewah yang orang kata hanya untuk orang-orang kaya, melawat tempat-tempat yang menarik, dapat shopping di tempat mewah-mewah dan makan tanpa anda risau dengan duit poket anda?


Disini saya ingin kongsikan kepada anda apa yang anda impikan dalam sebuah percutian serba mewah semua anda boleh rasai dan impian anda akan tercapai hanya dengan SHAKLEE.


Betulkah Shaklee boleh taja PERCUTIAN SHAKLEE yang serba mewah?


Shaklee merupakan sebuah syarikat yang bukan hanya membekalkan suplement-suplement yang terbaik, Shaklee juga memberi reward kepada setiap pengedar Shaklee yang berusaha dalam bisnes Shaklee dengan memberikan percutian yang sangat EKCLUSIVE pada anda.


Dalam Shaklee, Shaklee percaya yang kita mestilah hidup dengan cara yang kita inginkan dan tanpa sebarang kompromi. Shaklee membekalkan produk yang terbukti berkesan yang memberikan tubuh kita perlukan. Shaklee juga memberi peluang pendapatan tanpa had yang dapat membantu anda hidup dalam kehidupan yang anda mahukan.


Selain daripada mendapat bonus bulanan, bonus kereta dan cash bonus, Shaklee juga menaja dan membuat semua persiapan untuk anda pergi melancong dengan Shaklee. Anda hanya perlu membawa diri. Dari luggage hingga ke money pocket Shaklee bagi juga tau. Best kan!


Apa yang menarik dengan PERCUTIAN SHAKLEE?

✅ Percutian serba mewah

✅ Tidak perlu mengeluarkan pocket money anda sendiri

✅ Dapat membawa bersama dengan orang yang tersayang

✅ Memberikan anda satu pengalaman yang sangat berharga


Percutian Shaklee ada dua jenis iaitu :

• Regional Trip

• International Trip


Regional Trip - Regional trip Shaklee merupakan percutian dalam Malaysia (Asia Tenggara)


International Trip - Setiap tahun Shaklee mengadakan trip bercuti keluar negara dan setiap tahun Shaklee juga akan tentukan di tempat-tempat yang berbeza.


Selain trip percutian Shaklee juga menawarkan Trip Umrah yang sepenuhnya ditaja oleh Shaklee. Anda akan diberi peluang untuk memilih International Trip ini sama ada ingin Trip Umrah atau trip ke negara lain.


Pada tahun ini, Shaklee menaja Trip Shaklee ke Los Angeles,USA dan Seoul,Korea.


Bercuti bersama Shaklee tiada apa yang perlu anda risaukan. Setiap kali sesi breakfast,lunch dan dinner semuanya bertaraf 5 bintang. Kemudian Shaklee bagi lagi pocket money untuk setiap pengedar Shaklee termasuklah ahli keluarga yang hadir bersama. 


Jom kita intip-intip Percutian Shaklee yang seperti VVIP. Gambar-gambar yang saya kongsikan ini adalah daripada percutian Shaklee ke Switzerland pada tahun 2022.



Titlis ialah sebuah gunung di Uri Alps, yang berada pada ketinggian 3,238 meter di atas paras laut. Untuk naik ke puncak kena menaiki kereta kabel yang merupakan tapak kereta kabel berputar yang pertama di dunia.






Menikmati makan yang mahal dan sedap 


Shopping 


Dapat menaiki bot mewah merentasi Lake Lucerne



Burgenstok Hotel Terletak 500m di atas Lake Lucerne



Olympic Museum

Seronok kan melihat percutian yang ditaja oleh Shaklee. Bermacam tempat mereka pergi dapat pengalaman dan berseronok.


Percutian Shaklee adalah sesuatu yang anda pasti dapat. Usaha lebih akan membuahkan hasil dengan reward yang anda boleh dapat hanya dengan Shaklee. 

Jika anda mahu menjadi salah seorang daripada mereka jom sertai Shaklee dan percutian seperti ini mampu anda capai.



Jom follow media sosial saya untuk mendapatkan lebih banyak info dan join bisnes dengan Shaklee.


#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#Pengedarshakleekotakinabalu

 


No comments:

Post a Comment

Pain Relief Sahklee Untuk Sakit Sendi

 APA ITU SAKIT SENDI? Adakah anda mengalami sakit sendi?  Sakit sendi adalah satu rasa dimana anda berasa tidak selesa, sakit atau keradanga...