Saturday, March 18, 2023

Kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia




Assalamualaikum u Alls,

Hari ini saya ingin berkongsi tentang Kenapa Shaklee Merupakan Supplements Terbaik Di Malaysia. Dalam Shaklee MISI kami adalah memberikan sebuah kehidupan bermatlamat yang lebih sihat dan lebih baik.


Kami menawarkan produk yang Selamat,Terbukti dan Berkesan. Jika anda menyertai Keluarga Shaklee, segala kejayaan anda akan diraihkan bersama-sama. Shaklee memberi pelan pampasan dengan memberi ganjaran terhadap usaha anda yang membantu orang lain mencipta kejayaan.


Selama lebih daripada 63 tahun, Pemimpin Perniagaan Shaklee telah membina perniagaan untuk diri mereka dan generasi masa hadapan mereka. Shaklee Effect dibuktikan oleh Manusia dan dibuktikan oleh Sains agar produk Shaklee berkesan terhadap pengguna Shaklee.


Dalam Shaklee anda boleh memperolehi FAEDAH tanpa sebarang had. 7 Pangkat, 9 jenis Bonus, 3 Star Awards dan 2 destinasi Lawatan Intensif dan semua ini tanpa HAD!



Keistimewaan yang terdapat dalam produk Shaklee adalah, kami komited dalam membuat produk dan segala bahan adalah semula jadi dan asli. 


Produk kami bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya. Produk lkami mematuhi standard keselamatan yang sangat tinggi. Produk kami lembut pada persekitaran. Setiap satu daripada produk kami adalah bebas gluten dan kami tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan kerana Shaklee bebas dari penganiayaan.




Daripada produk nutrisi dan kecantikan yang terbukti secara saintifik hingga ke kemampanan alam sekitar, kami telah membantu berjuta-juta orang untuk hidup lebih sihat, lebih muda dan lebih puas dengan kehidupan. Selamat. Terbukti. Berkesan.


Tak percaya lagi kenapa Shaklee merupakan supplements terbaik di Malaysia? 


Hidup Tanpa Kompromi

Komuniti Shaklee telah terbukti menjadi salah satu daripada penduduk yang paling sihat di dunia. Selain itu tawaran peluang perniagaan yang dapat mengubah kehidupan dengan berkongsi produk Shaklee yang mengubah hidup. Anda mempunyai kebebasan untuk menguruskan perniagaan anda dan memperoleh pendapatan pada bila-bila masa dan di mana sahaja anda berada.


Kajian Landmark (The Landmark Study)

Kajian Landmark merupakan salah satu kajian terbesar penggun jangka panjang dengan pelbagai supplement. Kajian ini menunjukkan bahawa mereka yang menggunakan makanan tambahan Shaklee mempunyai biomaker kesihatan utama yang lebih baik berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil apa-apa supplement atau pengambil supplement yang bukan produk Shaklee.


Kajian Telemore (The Telomere Study)

Kajian Telomere telah menunjukkan bahawa Pengguna Shaklee nyata sekali mempunyai Telomere yang lebih panjang. Dr. Elizabeth Blackburn merupakan Penasihat Saintifik Shaklee juga merupakan pemenang Hadiah Nobel dalam Perubatan dan beliau dianggap sebagai individu terpenting dalam sains telomere. 

 

Pengguna Shaklee untuk jangka panjang menyebabkan penurunan kadar kependekan telomere sebanyak 40% di kalangan umur orang dewasa dan ia sangat nyata sekali kumpulan umur 50an,60an dan 70an mempunyai telomere yang lebih panjang berbanding dengan kumpulan kawalan yang sihat.


Shaklee mempunyai pelbagai produk untuk kesihatan anda dan bagi anda yang inginkan berat badan yang ideal sebelum raya dalam Set Kurus Shaklee, boleh hubungi saya sekarang! 


Jom baca lagi tentang supplement terbaik untuk menguatkan lagi keyakinan anda tentang produk Shaklee terbaik di Malaysia. 

1 comment:

Pain Relief Sahklee Untuk Sakit Sendi

 APA ITU SAKIT SENDI? Adakah anda mengalami sakit sendi?  Sakit sendi adalah satu rasa dimana anda berasa tidak selesa, sakit atau keradanga...