Tuesday, April 25, 2023

Insentif Shaklee Malaysia



Shaklee adalah sebuah syarikat kesihatan dan kesejahteraan yang menawarkan insentif atau ganjaran kepada pengedar dan pelanggan atas usaha dan pencapaian mereka. Insentif Shaklee ini boleh datang dalam pelbagai bentuk seperti bonus, komisen, produk percuma dan pengiktirafan.


Dalam artikel saya kali ini, saya akan kongsikan kepada anda bagaimana untuk anda dapatkan extra income RM600 dalam program Insentif Shaklee Malaysia.


Program ini dilaksanakan dengan tujuan Shaklee memberi peluang kepada SID (Shaklee Independent Distributor) untuk mencapai rank dari SID ke Supervisor atau dari Supervisor ke Senior Supervisor  dalam tempoh tiga bulan dan sekaligus menerima cash bonus sebanyak RM600.



Terdapat tiga kategori untuk dilaksanakan sepanjang tempoh program ini berlangsung iaitu ;



⭐ Kategori Pertama 

Bagi mendapatkan extra income RM600 adalah mereka yang belum pernah rank up iaitu mereka yang masih berada pada tahap SID dan kemudian rank up dalam bulan April 2023, Mei 2023 dan Jun 2023 dan kekal efektif dua bulan sebagai Supervisor layak menerima insentif Shaklee.




⭐ Kategori Kedua 

Bagi mereka yang berada pada rank Supervisor dan Senior Supervisor pada cycle lepas tetapi tidak efektif pada Januari 2023 sehingga March 2023, mereka wajib efektif pada bulan April 2023, Mei 2023 dan Jun 2023 dan layak menerima insentif Shaklee.


⭐ Kategori Ketiga

Mereka yang berada pada rank Supervisor dan Senior Supervisor cycle lepas dan efektif antara bulan Januari 2023 sehingga March 2023, mereka dikehendaki rank up dalam bulan April 2023, Mei 2023 dan Jun 2023 dan mesti efektif pada appointed rank yang mereka rank up dan layak menerima insentif Shaklee.




Setiap kategori ini melayakkan anda menerima cash RM600 sekirannya anda memenuhi kriteria-kriteria yang telah ditetapkan dalam program insentif Shaklee ini. Pembayaran akan di kreditkan ke akaun anda pada bulan Ogos sekirannya cabaran selama tiga bulan ini melayakkan anda untuk menerima cash RM600, manakala bayaran pada bulan Oktober pula bagi mereka yang layak menerima cash RM600.



Bagi leader lama pula, mereka pun ada program lain iaitu program untuk kumpul conference points. Makin banyak kita melahirkan banyak leader di bawah kita, makin banyaklah point untuk travel percuma kita dapat kumpul. Ini adalah win-win situation di mana leader baru kita dapat extra RM600 kita sebagai Upline boleh kumpul conference point.




Dalam program ini, Shaklee mahu memastikan setiap kita mematuhi peraturan yang telah ditetapkan agar produk Shaklee dapat dijual pada platform-platform yang betul dengan tidak menjual ke mana-mana lama E-Dagang yang lain seperti Shopee, Lazada dan sebagainya. Jika terdapat mereka yang melanggar P & R, maka secara automatiknya peluang anda untuk mendapatkan extra cash RM600 akan terbatal.




Setiap program yang Shaklee anjurkan memberikan manfaat pada kita. Kita dapat membantu lebih ramai orang untuk mencari extra income dan merupakan boss dalam bisnes kita. Shaklee ingin membantu kita untuk dapatkan extra cash dengan menyertai program insentif Shaklee.


Bagi saya, apa yang saya akan lakukan dengan bonus dan extra cash RM600 ini adalah, saya akan membawa anak-anak saya makan apa jua makanan yang mereka inginkan sebab ini akan menjadikan satu kepuasan bagi saya dan juga self reward buat saya yang saya mahu kongsikan bersama anak-anak saya. 




Secara keseluruhannya, insentif Shaklee direka untuk memotivasikan dan memberi ganjaran kepada kita atas usaha, dedikasi dan kesetiaan kita terhadap Shaklee.


#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023

No comments:

Post a Comment

Pain Relief Sahklee Untuk Sakit Sendi

 APA ITU SAKIT SENDI? Adakah anda mengalami sakit sendi?  Sakit sendi adalah satu rasa dimana anda berasa tidak selesa, sakit atau keradanga...