Friday, June 30, 2023

Kesihatan Lebih Baik Dengan RES-V

 


Kesihatan Lebih Baik Dengan RES V


Apa itu Res V?

Res V Shaklee adalah campuran proprietari semula jadi Polifenol dan ekstrak botani dari Anggur Muscadine, Knotweed Jepun, Pati Anggur, Delima, Chebulic Myrobalan, Black Currant, Anggur Merah dan Lobak Ungu.

Res V diformulasi secara saitifik untuk menyokong dan mengekalkan kesihatan untuk kehidupan yang lebih aktif dan pernuh bertenaga.


Res V adalah Vivix dalam bentuk Capsule. Kelebihan Res V adalah :

 👉 Tidak perlu di simpan dalam peti ais

 👉 Boleh dibawa ke mana-mana dengan mudah

 👉 30% lebih berkesan dari Vivix

 👉 Mengandungi 5 lagi bahan tambahan berbanding Vivix

 👉 Disokong 6  paten

 👉 Halal


Manfaat Polifenol yang terkandung di dalam Res V


❤ ResV Untuk Kulit Sihat

Melindungi kulit dari kerosakan oleh sinaran ultraviolet (UV) dan serangan radikal bebas. Meningkatkan penghasilan kolagen dan mengurangkan garis halus serta kedutan.


❤ ResV Untuk Peredaran Darah Yang Sihat

Mengurangkan keradangan kronik yang menjadi punca utama penyakit jantung serta menurunkan tekanan darah dan tahap kolesterol LDL (jahat) dan meningkatkan tahap kolesterol HDL (baik).


❤ ResV Untuk Tahap Gula Darah Yang Sihat

Menurunkan tahap gula darah semasa berpuasa, meningkatkan toleransi glukosa dan meningkatkan kepekaan insulin.


❤ResV Untuk Menyokong Detoks Yang Berkesan

Meningkatkan kesihatan hati dengan mengawal stress dalaman badan, mengurangkan kemerahan dan pembengkakan, dan mengurangkan kematian sel pada hati dan menpunyai kesan positif berpuasa atau diet rendah kalori yang boleh membantu menurunkan berat badan.


❤ ResV Untuk Fungsi Otak Yang Sihat

Pengambilan jus anggur setiap hari selama 12 minggu meningkatkan memori orang dewasa yang mengalami masalah mental ringan. Pengambilan polifenol setiap hari secara konsisten meningkatkan aliran darah ke otak, meningkatkan ingatan dan daya tumpuan.


❤ ResV Untuk Meningkatkan Tenaga Dan Kekuatan Otot

Mempercepatkan penghasilan mitokondria, penjana utama tenaga badan anda. Ia juga meningkatkan jisim otot dan penghasilan semula otot dikalangan individu yang berusia, terutamanya apabila diamalkan bersama dengan senaman.


❤ ResV Untuk Perkembangan Sel Yang Sihat

Polifenol adalah salah satu daripada sebatian untuk mengurangkan risiko kanser kerana ia dipercayai menghalang pertumbuhan dan perkembangan pelbagai sel-sel kanser.


❤ ResV Untuk Memelihara Dan Menyokong Kesihatan Sendi

Mengelakkan penipisan dan meningkatkan penghasilan tulang rawan dan kolagen pada sendi. Melalui kajian secara klinikal, pengambilan Polifenol secara konsisten membantu meningkatkan fungsi sel dengan membuatkan sel-sel kelihatan lebih muda dan bertahan lebih lama. Bila sel-sel menjadi sihat, anda pun sihat.


5 Fakta Keajaiban Resveratrol Yang Menakjubkan


➤ Ia mengaktifkan sesuatu yang dipanggil sirtuin satu, ia adalah gen dalam badan anda yang dimatikan selepas anda berumur 17 atau 18 tahun. Apabila anda tidak lagi membesar anda tidak perlu hidupkan gen ini tetapi ia seperti gen yang mengaktifkan keremajaan. Jadi Resveratrol memberi kesan kepada semua gen khas khususnya SIRT1. Menurut penyelidikan, ia kuat sebagai anti-penuaan.


➤ Ia adalah anti-radang, jadi Polifenol bukan sahaja melindungi badan kita sebagai antioksidan, ia juga mengaktifkan autophagy dalam badan kita dan kita tahu bahawa autophagy adalah auto fagy sendiri untuk dimakan supaya mereka melindungi dan pembaikan dan mempunyai kesan anti-radang yang luar biasa di seluruh badan kita.


➤ Resveratrol sangat menarik untuk otak kita, ia mempunyai kuasa yang luar biasa sebagai antioksidan yang boleh melintasi penghalang darah-otak, yang bermaksud meningkatkan aliran darah di otak, mengurangkan keradangan di otak, dan memberi anda rasa keseluruhan otak yang lebih muda hanya dengan kesan antioksidan yang mudah.


➤ Resveratrol menyokong kesihatan kardiovaskular yang baik, ia adalah kuasa yang Resveratrol boleh berikan kepada keseluruhan sistem kardiovaskular kita benar-benar menakjubkan. Ini adalah beribu-ribu kajian yang dilakukan pada Resveratrol dan ia bermula di sekitar penyelidikan kesihatan kardiovaskular yang baik.


➤ Kesihatan sendi. Apa yang ditunjukkan dengan penyelidikan Resveratrol ialah ia benar-benar boleh menyokong menguatkan sendi kita dan menyokong tulang rawan. Jadi setiap hari anda mengambil suplemen Resveratrol anda melakukan sesuatu yang baik untuk sendi anda membantu mengurangkan kesan sakit sendi yang boleh terkumpul seiring dengan peningkatan usia.




6 Bahan Utama Res V yang menjadikan Res V lebih kuat dari Vivix




Perbezaan yang terdapat pada Vivix dan Res V


Real People Real Testimoni









P/S : Rasai kebaikan dan khasiat yang terdapat dalam RES V!!

No comments:

Post a Comment

Pain Relief Sahklee Untuk Sakit Sendi

 APA ITU SAKIT SENDI? Adakah anda mengalami sakit sendi?  Sakit sendi adalah satu rasa dimana anda berasa tidak selesa, sakit atau keradanga...