Monday, June 12, 2023

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu



Assalamualaikum & hello semua,

Tengah mencari pengedar Shaklee yang sah dan dapat memberikan info-info tentang produk-produk Shaklee?

Jangan risau boleh PM saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma.


Bagi anda yang berada di kawasan Kota Kinabalu, Kepayan, Putatan dan Penampang yang mahu membeli produk-produk Shaklee saya juga menyediakan service COD terus ke tempat anda.




Bagi anda yang jauh dari kawasan seperti di atas, anda juga boleh menghubungi pengedar-pengedar Shaklee yang lain. Berikut merupakan senarai pengedar Shaklee yang sah :


1.Kak Masni (Kota Kinabalu) : 0143674733

2.Sis Shireylynn (Kuala Penyu) : 0135581617

3. Kak Noraini (Beaufort) : 0178975764


Hah mesti beli dengan pengedar yang sah tau!


Anda juga boleh follow saya melalui facebook dan instagram bagi mendapatkan update terkini tentang produk Shaklee, promosi bulanan dan paling best bila anda menjadi bisnes partner saya.


Jikalau anda berminat menjadi sebahagian daripada Shaklee family anda juga boleh menghubungi saya. Bimbingan secara online dan offline akan diberikan bagi mereka yang dekat dengan kawasan Kota Kinabalu.


Jadi tunggu apa lagi? Lekas save number saya untuk pembelian atau ingin menjadi ahli Shaklee boleh saja bah!


Instagram : Elly Shaklee KK
Telefon : 0168209440




#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#Pengedarshakleekotakinabalu

No comments:

Post a Comment

Pain Relief Sahklee Untuk Sakit Sendi

 APA ITU SAKIT SENDI? Adakah anda mengalami sakit sendi?  Sakit sendi adalah satu rasa dimana anda berasa tidak selesa, sakit atau keradanga...