Saturday, March 25, 2023

Shaklee Fun Day!

 


Assalamualaikum gaiss,

Coretan ku kali ini berkisar tentang Shaklee Fun Day yang telah di adakan di Home Office Shaklee (PJ), Di Shaklee Branch JB, Shaklee KL Branch dan Shaklee KB Branch. 


Walaupun event Shaklee Fun Day ini berlangsung bukan di Sabah, saya sangat teruja dapat melihat rakan-rakan yang lain dapat bersama-sama dalam menjayakan event tersebut.


Antara aktiviti yang berlangsung pada hari itu, terlalu banyak promosi hebat dan setiap pembelian akan menerima freegift. Freegift yang diberi bukan calang-calang semua premium item dari Shaklee. Wahh seronok sangat sebab dapat freegift kan sebab memang tidak rugi bila grab item promotion semasa Shaklee Fun Day.



Part paling best bila sendiri dapat minum dan merasai air isotonik Shaklee iaitu Performance Drink Lime dan protien Shaklee yang disediakan khas untuk mereka yang hadir ke event Shaklee Fun Day.



Selain itu bagi parents yang datang bersama-sama dengan anak-anak juga diberikan peluang untuk mengalami suasana yang meriah itu kerana Shaklee telah menyediakan aktiviti untuk anak-anak seperti mewarna dan belon juga turut disediakan agar parents juga dapat shopping dengan gembira.



Ramai yang tidak melepaskan peluang untuk grab Skincare Youth semasa ada promosi. Dan seperti biasa protien Shaklee pun antara item paling laku keras pada masa itu. Semua orang tidak mahu ketinggalan untuk grab bagi penyediaan puasa. Best kan!


Best sangat bila melihat mereka yang datang ke Shaklee Fun Day ini. Saya berharap next time Shaklee Fun Day dapat berlangsung di Shaklee KK Branch.


Kenapa Bisnes Shaklee paling best?


⇨ Support sistem yang kuat. Tidak kira dari upline, downline, sideline ataupun dari pihak Shaklee sendiri.

⇨ Bisnes yang adil. Tiada istilah orang bawah kayakan orang atasan. Dalam bisnes Shaklee, siapa rajin buat lebih dia akan dapat lebih.

⇨ Produk yang berkesan dan selamat. Sebab saya sendiri telah merasai kesan dan kebaikan yang terdapat dapal setiap produk Shaklee.

⇨ Banyak reward yang ditawarkan. Reward cash bonus, reward car bonus & reward travel. Bukan itu sahaja malah dapat reward dari upline pun ada.

⇨ Kelas ilmu yang pelbagai. Ilmu produk, ilmu marketing, ilmu agama dan ilmu sains yang lain.


Ramai sebenarnya yang takut untuk memulakan bisnes dengan menjual supplement. Salah satu sebab adalah kurang keyakinan terhadap produk dan ilmu. Tapi anda jangan risau dalam Shaklee anda akan dibimbing bersama-sama dalam team. Sebab Shaklee tidak akan membiarkan ahli mereka yang mahu menjada income bersama Shaklee berjuang sendirian. 


Inilah komuniti dalam bisnes Shaklee sentiasa membantu antara satu sama yang lain walaupun berlainan team kami sentiasa support each others untuk maju bersama-sama. Jom jadilah salah satu daripada team Shaklee untuk menikmati komuniti yang harmoni yang hanya akan anda alami dalam Shaklee.

No comments:

Post a Comment

Pain Relief Sahklee Untuk Sakit Sendi

 APA ITU SAKIT SENDI? Adakah anda mengalami sakit sendi?  Sakit sendi adalah satu rasa dimana anda berasa tidak selesa, sakit atau keradanga...