Sunday, July 16, 2023

Tips Bisnes Online

5 Tips Bisnes Online



Sebelum memilih sesuatu bisnes online, kita kena dapatkan info-info atau tips-tips sebelum memulakan sesuatu bisnes, betul?

Entry saya hari ini ingin berkongsi bersama-sama dengan anda yang sedang mencari tips bisnes online.



1. BISNES MODAL RENDAH


Anda perlu mengetahui bisnes apa yang anda inginkan hanya dengan modal yang rendah dan juga perkara paling penting adalah anda tidak perlu pegang stok sebagai permulaan bisnes online anda.



2. TIDAK PERLU KELUARKAN PRODUK SENDIRI


Apabila anda hendak memulakan sesuatu bisnes online, anda hanya perlu mencari bisnes yang mempunyai produk yang telah disahkan keselamatn dan keberkesanan sesuatu produk. Jangan terlalu terburu-buru untuk keluarkan produk sendiri dan yang paling penting carilah bisnes yang dapat diwarisi untuk anak-anak.


3. MEMBINA PERSONAL BRANDING


Personal branding adalah di mana orang dapat mengenali diri anda melalui bisnes yang anda jalankan. Pastikan nama anda di Facebook, Instagram atau mana-mana platform media sosial anda menggunakan nama yang sendang dicari.

Selain itu, posting anda perlulah sentiasa berkaitan dengan bisnes yang anda jalankan atau niagakan bagi kenalan anda di media sosial mengenali anda sebagai penjual sesuatu perniagaan.

Contohnya, anda memilih untuk berniaga suplement, jadi anda perlu tunjukan anda menggunakan atau consume produk suplement tersebut bagi menambahkan lagi keyakinan orang terhadap bisnes yang anda niagakan.

Elakan daripada posting perkara-perkara negatif dalam media sosial bisnes anda.


4. BELAJAR ILMU MARKETING


Zaman sekarang ilmu marketing sangat penting bagi anda yang ingin memulaikan bisnes online. Semua berada dihujung jari. Anda boleh mencari sebanyak mana ilmu marketing bagi menambah pengetahuan dalam dunia perniagaan. 


5. KONSISTEN



Tips paling penting bagi menampakkan lagi kewujudan bisnes anda di media sosial adalah konsisten. Kerja yang mudah tapi susah untuk diamalkan.

Jadi untuk menjadikan bisnes online anda berjaya, setiap perkara yang anda lakukan kenalah sentiasa konsisten dan dispilinkan diri dengan masa baru anda akan berjaya dalam bisnes online anda.


Tips-tips yang saya kongsikan dalam entry saya kali ini dapat memberikan sedikit sebanyak membantu anda yang ingin memulakan bisnes anda.


Sekiranya anda mencari bisnes yang fleksible, jom sertai saya dalam bisnes SHAKLEE.



Apa yang BEST dengan bisnes Shaklee?

✅ Risiko rendah
✅ Bisnes tanpa modal
✅ Sistem website yang terbaik
✅ Bermacam rangkaian produk disediakan
✅ Mempunyai slip gaji walaupun hanya buat part timr
✅ Cash bonus UNLIMITED
✅ Berpeluang travel secara PERCUMA
✅ Menerima car bonus


KELEBIHAN YANG ANDA TEMUI DALAM BISNES SHAKLEE





Bisnes Shaklee bukan bisnes bermusim kerana produk Shaklee sentiasa mendapat repeat order daripada pengguna yang YAKIN dengan produk Shaklee. Kerana produk Shaklee selamat,berkesan, terbukti dan paling penting daripada bahan semulajadi.


SHAKLEE AWARDS TRUSTED BRAND



Jangan buang masa anda untuk mencari kerana anda telah temui lubuk emas dalam Shaklee.



JOM sertai bisnes Shaklee anda di sini.




Like & follow page saya untuk dapatkan info terkini tentang Shaklee dan promosi-promosi Shaklee setiap bulan.


#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#Pengedarshakleekotakinabalu

No comments:

Post a Comment

Pain Relief Sahklee Untuk Sakit Sendi

 APA ITU SAKIT SENDI? Adakah anda mengalami sakit sendi?  Sakit sendi adalah satu rasa dimana anda berasa tidak selesa, sakit atau keradanga...