Wednesday, February 8, 2023

Nak Diet Secara Sihat?

 Siapa yang tak suka makan? Tapi risau berat badan berlebihan?

Semua orang suka makan kan terutamanya bila kita dapat makan makanan kegemaran kita. Betul?

Kita nak makan apa sahaja asalkan kenyang dan puas hati. Tapi tahukah anda,kandungan setiap makanan yang kita ambil adakah mengikut keperluan tubuh kita?

Tanpa kita sedar, kita makan bermacam-macam jenis makanan yang akan mengakibatkan berat badan berlebihan dan tahap kesihatan kita juga akan terjejas.

Contoh kesihatan yang terjejas, kita akan mengalami masalah kencing manis,tekanan darah tinggi,kolesterol dan bermacam-macam masalah kesihatan yang terjejas akibat pemakanan yang tidak seimbang.

Bagi kita mengawal berat badan yang berlebihan, selain bersenam pengambilan supliment secara konsisten adalah salah satu kaedah yang dapat membantu dalam penurunan berat badan. 

Apa yang saya boleh sarankan berdasarkan testimoni Set Diet Shaklee dapat membantu anda mendapatkan berat badan yang ideal.

Dengan hanya pengambilan secara konsisten Set Diet Shaklee telah membantu ramai mereka yang di luar sana bukan hanya memiliki berat badan yang ideal malahan dapat membantu mengurangkan masalah kesihatan yang lain.

Testimoni mereka yang telah berjaya hanya dengan pengambilan Set Diet Shaklee




Apa yang ada dalam Set Diet Shaklee?


❤️ CINCH CHOCOLATE - Mengurangkan nafsu makan dan kenyang lebih lama. "Inch loss" lebih cepat. Bantu kempiskan perut.

❤️ OMEGA GUARD - Membantu membakar lemak dalam organ dan cepat kurus. Membantu masalah kolesterol.

❤️ HERBLAX - Buang lemak dan toksin dari badan. Menjadikan badan menjadi ringan dan cergas. Cuci usus secara lembut dan semulajadi. 

❤️ LECITHIN - Pengemulsi lemak dalam salur darah. Bantu kurangkan sembelit. Membantu penyerapan vitamin larut lemak.

Jom dapatkan Set Diet Shaklee dari saya sementara promosi masih berlangsung dan dengan pembelian set ini anda akan mendapat konsultasi secara PERCUMA dari saya.

Jangan biarkan rasa takut menambah berat badan mencegah anda menikmati makanan yang anda sukai. 

Mulailah perjalananmu menuju hidup yang lebih sihat dengan Set Diet Shaklee hari ini.

"Pemakanan sihat bukan tugas yang membosankan, tetapi pilihan gaya hidup yang akan memberikan manfaat kepada anda dalam jangka panjang."

Pengedar Sah Shaklee Kota Kinabalu

Elly Shasha - 0168209440


2 comments:

Pain Relief Sahklee Untuk Sakit Sendi

 APA ITU SAKIT SENDI? Adakah anda mengalami sakit sendi?  Sakit sendi adalah satu rasa dimana anda berasa tidak selesa, sakit atau keradanga...