Saturday, February 25, 2023

Apa Yang Best Bila Anda Join Shaklee Community

 



Setiap bisnes mana yang tidak menginginkan keuntungan. Sama juga dengan Shaklee. Product-product yang ada dalam Shaklee sangat memberikan keuntungan kepada pengedar dan juga keuntungan kepada pengunanya kerana dapat menikmati kebaikan dan khasiat dalam setiap product Shaklee dan juga product mampu milik.


Apa yang saya ingin kongsikan, saya pernah berniaga bermacam-macam barangan secara online dan juga offline.  Apa yang saya lalui adalah saya perlu keluarkan modal untuk membeli barang, kerugian yang tinggi bila barang tidak habis dijual, tidak ada bimbingan tentang marketing, tidak mempunyai apa-apa community untuk mengembangkan bisnes dan bermacam-macam perkara yang dihadapi. Akan tetapi, setelah saya berada di dalam Shaklee Community saya berasa sangat enjoy,gembira dan bermacam-macam kelas ilmu dan perkongsian saya dapat dalam Shaklee.


Untung Runcit Yang Tinggi

Shaklee sangat memberikan keuntungan kepada pengedar mahupun penjual kerana harga yang di berikan sungguh murah dan juga jimat. Anda boleh mengetahuinya setelah anda menjadi sebahagian daripada Shaklee member.


Syarikat Suplimen Yang Ada Landmark-Study - Terbukti Berkesan, Selamat Dan Mesra Alam

Shaklee membuat sarigan ujian pada setiap ramuan bahan produk Shaklee. Shaklee juga telah menjalankan lebih daripada 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi memastikan produk Shaklee betul-betul selamat untuk di ambil oleh kita, pengguna Shaklee dan juga keluarga kita. 


BONUS Bulanan Yang Tinggi

Shaklee tidak mengehadkan hak anda. Jika performance UV anda mencapai pada tahap yang tertinggi, itu lah BONUS yang anda akan perolehi setiap 15hb dan setiap bulan. Semakin sales anda banyak semakin tinggilah bonus bulanan yang akan anda dapat.



Boleh Dibuat Di Mana-Mana Sahaja

Dalam Shaklee, masa adalah milik anda. Anda boleh menikmati kopi kegemaran anda sambil membuat posting, berada di dalam rumah sambil menjaga anak-anak anda boleh buat posting, berborak dengan jiran juga boleh buat sharing pasal kebaikan-kebaikan yang ada dalam produk Shaklee. Boleh buat sales dan duit masuk sambil goyang kaki. Best kan.


Membina Ukhuwah

Semuanya manis jika dibuat bersama-sama dengan team. Dapat membina ukhuwah kita sesama team. Jika dalam kelas, bila bertanya ada yang menjawap dan semuanya respond dengan beradab. Bukan setakat dapat menjalinkan ukhuwah yang penting, Aktif! Walaupun tidak mengenali antara satu sama yang lain tetap berasa gembira.


Produk Bukan Bermusim

Memandangkan Shaklee merupakan produk supliment dan perlu diamalkan setiap hari, Shaklee tidak perlu menunggu bulan-bulan penting untuk anda mendapatkan sales. Kerana produk Shaklee sangat dikenali ramai dengan khasiat serta kebaikannya.


Team Yang Sangat Suppotive

Berada dalam team yang aktif dan dapat aura positive. Saling bantu antara sesama, dapat bahan posting dari team dengan kerjasama setiap ahli dalam team, Upline yang sentiasa support dan guide anak-anak team walaupun berjauhan dan melakukan bermacam aktiviti bersama samada secara online ataupun offline.Memang happy.


Menimba Ilmu

Orang-orang dalam Shaklee tidak kedekut ilmu kerana Shaklee sentiasa mengadakan kelas tentang kebaikan dan khasiat produk, memberi ilmu kesihatan yang disampaikan daripada doktor dan saintis, ilmu kerohanian,tidak bersaing tetapi saling membantu walaupun berlainan team dan sangat-sangat positive dalam memberi apa jua ilmu untuk dikongsikan bersama.


Sihat Dapat,Income Pun Dapat

Jika anda join bisnes Shaklee, anda berpeluang untuk mendapatkan produk Shaklee dengan harga yang murah dan di samping itu juga pendapatan bulanan pun dapat. Seronok bila anda dah join bisnes Shaklee, kerana Shaklee memberikan bermacam-macam faedah untuk anda. Sihat dapat, duit pun dapat. Seronok kan! Jadilah sebahagian daripada Shaklee Community. 

No comments:

Post a Comment

Pain Relief Sahklee Untuk Sakit Sendi

 APA ITU SAKIT SENDI? Adakah anda mengalami sakit sendi?  Sakit sendi adalah satu rasa dimana anda berasa tidak selesa, sakit atau keradanga...